lørdag, oktober 31, 2009

Helene gjør ting hun ikke kan!

Episode 1: Skuespill

I dag har det vært første prøvedag på "Like til Betlehem". En Kristiansand-musikal som har blitt satt opp flere ganger før, gjennom mer enn 20 år.
Jeg skal da altså spille Maria, hu derre med han babyen vet du..! Neida, så, joda..
Så i dag har jeg sunget.. masse.. og latet som om jeg var glad, forelsket, redd, forskrekket, lei meg, fortvilet, forundret, lykkelig og engstelig..
Ny erfaring for meg, dette her; skummelt, morro, spennende..
Det er jo kjekt at jeg vel har opplevd alle de ovennevnte følelsene, eller hva man nå kaller det, i løpet av livet, så jeg bare prøvde å tenke på hvordan dét var, og så "ble" jeg det..
Er det sånn man skuespiller? Hva vet jeg? Gjør bare som jeg får beskjed om, jeg, så blir det vel NOE til slutt.. hehe..

For øvrig er det fantastisk mange søte og flinke barn her i byen, det er artig å spille med dem altså.. Helt ned i 4 år gamle, ikke verst..!


1 kommentar:

  1. Siden det ikke er sånn like-knapp som på fjesbok her får jeg skrive sånn Charlotte liker dette ;)

    SvarSlett