fredag, november 20, 2009

Kjære julenissen..

Det nærmer seg jul, og flere har spurt hva jeg ønsker meg.. Dessuten har flere spurt hva de selv skal ønske seg, derfor har jeg nå skrevet ned alt jeg kommer på som jeg kunne tenke meg å få til jul! ☺

✧ "Alligator" - sånn grønnsaksskjærer som lager små biter, som fåes kjøpt på Clas Ohlson.
✧ Sengetøy i bomull, gjerne med mønster (+ laken!)
✧ Noen av de nyrestaurerte Beatles-platene (Revolver, Let it be, Rubber Soul, A hard day's night, Magical mystery tour)
✧ Håndmikser, med to staver.
✧ Sånne magnetord/bokstaver/tall o.l. som jeg kan ha på kjøleskapet (sånn som Charlotte har!)
✧ Parfyme (gjerne Burberry Brit eller en annen som lukter friskt, feminint, en anelse søtt, sommerlig, ikke for sterkt, og som gjerne har en rosa flakong (eller en annen pastellfarge☺)
✧ Bøker: Panserhjerte av Jo Nesbø
Hodejegerne av Jo Nesbø (pocket)
Solstorm av Åsa Larsson (p)
Den røde vargen av Liza Marklund (p)
Nobels testamente av Liza Marklund (p)
Quizmesterens spørrebok av Stribolt-Halvorsen
Tunfisk biter i vann fra AMO (morrobok)
✧ Gavekort: Platekompaniet
Esthetique
H&M/Cubus
Norli (eller annen bokhandel)

Jajamenn.. så får vi se hvor snill julenissen er i år!☺

2 kommentarer:

  1. Tunfiskbiter i vann!!!
    Hallo?! Noens bursdagsgave!

    SvarSlett
  2. Hahaha!! Ikke tenkt på..
    (Uff, tunfisk vil for alltid være en dårlig assosiasjon..:)

    SvarSlett