mandag, januar 03, 2011

Forsetter og fordriv!

Ja, hva gjør man egentlig når man har enda en uke med ferie igjen?
Jo.. man leser litt, øver litt, ser på Tour de Ski, ser filmer, spiser opp alt godteriet man har fått i løpet av jula, og prøver å planlegge det neste halvåret..!

Man finner også ut hva man skal bli bedre på i tiden fremover og hva man med fordel kan kutte ned på; forsetter med andre ord!

Mine nyttårsforsetter:

* Jeg skal lese oftere, lengre og mer systematisk! Det vil si både i helger og etter timene på skolen.
* Jeg skal øve flere ganger hver dag så langt det lar seg gjøre!
* Jeg skal skrive litt på oppgaven hver uke!
* Jeg skal trene minst 1 gang i uka, helst 2, selv om jeg har mye å gjøre!
* Jeg skal ikke kjøpe noe godteri før påske!
* Jeg skal gjøre husarbeid litt oftere!

Det er jo en start, så får vi se hvordan det går! Jeg har trua på noen av dem, og frykter problemer med noen av dem... Hehe..☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar