søndag, mai 15, 2011

Bra kveld!

Kvelden i går kunne vært verre!
Larvik vant, hurra! Og så var det jo ESC-finale! Aserbajdsjan vant, ok det, men ingen stor begeistring fra min side..! Gøy med litt jevn fordeling av stemmer, da!

Når kvelden ble avsluttet med en tallerken fruktsalat med vaniljekesam, sjokolade og et kaneldryss så vil jeg absolutt si at kvelden var godt over middels!


Dagen i dag har bestått av forefallende husarbeid, lesing i boken Hvordan organisasjoner fungerer, motivere samboer (som skriver pedoppgave om motivasjon...), og se opptak av ukens tv-programmer som jeg ikke har rukket å se før nå..!

Har også konstatert at bunadskjorte, forkle, belte og bringestykke IKKE befinner seg i huset, og vil følgelig IKKE ha bunad på 17. mai.. Får se om jeg rekker å få den klar til neste år, da det innebærer graving i et ubestemmelig antall esker som står lagret hos familien til Mads..

Men gleder meg til å feire i Oslo igjen, er noen år siden sist, og det er alltid stemning!
Satser på å spise ca 5 is, det er lenge siden jeg har drevet intern is-spisekonkurranse (spis så mange som mulig) på 17. mai, men jeg var ganske god en periode, og rekorden er på 14.. Ingen planer om å slå den, men på 17. mai er det feigt å spise bare én!

Håper for øvrig på ☼ , slik at man slipper å bruke ☂.. Det er meldt litt ☁☁, men får håpe det bare er forbigående..!☺

Hvor hen du går i li og fjell..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar