lørdag, januar 17, 2009

Hvorfor skal det være så himla vanskelig å finne en bukse???

Jeg trenger en ny bukse! Jeg har kun to fra før av, og den ene av dem har snart et hull på baksiden, på størrelse med det hullet man putter beina ned i.. Så i dag dro jeg på sørlandssenteret for 3. gang på litt over en uke for igjen å prøve å finne en bukse..! 

Etter å ha vært innom syv butikker, og prøvd 15 forskjellige bukser kan jeg konstatere følgende:

1. Det finnes ingen bukser som passer til meg.

2. Størrelsen på buksene er helt forskjellig fra butikk til butikk selv om det står det samme. (I en butikk fikk jeg ikke på meg en bukse i samme størrelse som en jeg i forrige butikk hadde over ti cm å gå på rundt livet..) FRUSTRERENDE!!

3. Den ene buksa som passet LITT (=fikk den på meg/falt ikke av) var IKKE fin..!

4. DET FINNES INGEN BUKSER SOM PASSER TIL MEG!!

Hva gjør man da??

Jeg hater bukse-shopping...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar