lørdag, januar 31, 2009

Melodi Grand Prix = fascinerende..

Haha.. etter å ha sett den andre delfinalen av MGP 2009 er jeg relativt overbevist om at Norge ikke vinner Eurovision Song Contest i år... :) Etter 14 av 21 bidrag i år har jeg ennå ikke sett noen klar vinnerkandidat..! 
Gjenstår å se om gjengen som skal synge i Grenland neste lørdag har noe å by på.. (som f.eks. Idol-/Kjempesjansen-/fele-/MGP- Alexander..) hehe... 
MGP har uansett en underholdningsverdi, og en stor dæsj med humor! Det synes i hvertfall jeg, selv om det er enda morsommere med de internasjonale finalene; DER er det mye dritt, der...! Kjempegøy!! Gleder meg allerede til uke 20 :) 

Hadde selv store planer om å være med i MGP for en 5-6 år siden, hehehe... Synd at det aldri ble noe av.. Skulle nemlig ha Rolf Løvland til å lage låten, og selv om jeg kjenner flere som kjenner ham ble det merkelig nok aldri til at vi traff hverandre..! Veldig synd...;) Og nå er det for sent, for skulle jeg vært med måtte det ha vært i 2005 (Norge vant i 1985 og 1995, begge sangene skrevet av Løvland), og det var jeg jo ikke..! Og vi vet jo hvordan det gikk med Norge det året; vi vant ikke ESC..... (selv om vi sendte en av de bedre sangene vi har hatt i senere tid dette året, In my dreams - WigWam.. MEN, den var jo ikke skrevet av Rolf..!!)

Og vi gleder oss til lørdag 7. februar, ja...! 

4 kommentarer:

  1. Helene for Norge i MGP 2015!!?..? :D

    SvarSlett
  2. Hehe..du, det er noe å tenke på..;) Vi får se hvordan det går med jobb og slikt fremover.. Det kan jo tenkes at jeg som desperat og arbeidsledig 30-åring hopper på alle sjanser som byr seg. Hvis jeg i tillegg stiller i veldig kort kjole så er det vel store muligheter for fremtidige jobbtilbud!! :D

    SvarSlett
  3. Du kan flashe de lange bena dine ;)

    SvarSlett
  4. HAHAHAHAHAHAHA!!! Jeg dør av latter... :) Takk til Tuva for den! Hun kan få sagt det... :P

    SvarSlett