onsdag, desember 16, 2009

Laws of nature..

Det er jo sånn det er, når man absolutt ikke skal bli syk, da blir man det.. Det er en naturlov, og jeg er fullt klar over det..! Sånn sett er jeg veldig glad jeg rakk å spille 7 forestillinger, og at både Mads og mamma fikk sett det før jeg ble for dårlig til å spille.. Men de siste to dagene har jeg vært helt tett, kranglet med halsen min (det har jeg for øvrig gjort siden fredag kveld..), og sittet stille med skjerf og pledd foran tv'en, og levd på halspastiller, varmt vann med honning og c-vitaminer..
Tidligere i dag forsvant siste rest av smaks- og luktesans, ganske teit siden det beste med å være syk er at jeg kan spise masse godt med god samvittighet.. Nå er det samme hva jeg spiser, for jeg smaker ikke en millimeter.. For å gjøre dagen ekstra kjedelig har det ikke vært NOE på tv, verken håndball eller et eneste program jeg følger med på, så da har det blitt Toy Story og Peter Pan på dvd, litt Friends, og nå går det i Dyrepolitiet i Philadelphia... Rett og slett fordi man kan ha det på i bakgrunnen, og det er passe interessant av og til..
For å gjøre kvelden litt hyggeligere satte jeg i stad på litt julemusikk, og tente alle stearinlysene jeg kunne finne.. Så fant jeg fram pepperkakehuset jeg ikke hadde pyntet ennå, og lekte meg med det! Ingen planer om å sette det opp altså, de skal bare brekkes så de passer i kakeboksen min! Jaja, fikk enda mer julestemning, da, særlig da det snødde..


Det står Mads, ja..
..og Helene her.. (Ja, jeg kjedet meg..)
Julestemning på bordet, nissen fikk jeg i kalender'n i går..!

Så får vi se om jeg rekker å bli frisk før fredag eller om jeg har spilt siste forestilling allerede.. Litt kjedelig, men.. det er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det! Eller er det det? Jeg har prøvd:
* Grønn te
* C-vitaminsjokk
* Varmt vann med honning
* Repsils double action
* Fribol host/hals
* Søvn
* Avslapning
* Skjerf/pledd/varme klær/varmt hus

Andre tips mottas med takk.. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar