fredag, november 26, 2010

Sangere og Djengis Khan!

Sist onsdag var det sangermiddag for alle i sangseksjonen ved NMH.
Middagen skulle inntas på Djengis Khan, en mongolsk restaurant som ligger rett ved Eldorado. Der er det buffet som gjelder, av typen wok (man plukker grønnsaker selv, velger kjøtt-type og står og venter mens alt stekes).
Det var mange der i tillegg til oss, og vi var over 30 stykker; med andre ord: det tok sin tid å få mat!

Det var for så vidt like greit for meg, for jeg skulle ikke ha middag. Jeg måtte ta kvelden tidlig fordi jeg skulle opp 6:30 dagen etter, og det tar meg jo en time å komme hjem.
I stedet tok jeg en dessert; en supergod bananasplit (her kalt bananbåt) med veldig god is (jordbærsorbet, sjokolade og noe som liknet på vaniljesorbet) og masse saus og strø!

I løpet av den halvannen timen jeg var der ble det både bursdagssang for en sanglærer av det mannlige, svenske slaget, hyggelige samtaler med sangstudenter, og også samtaler med lærere (jeg satt flankert av fire lærere, en på hver side, en overfor og en ved siden av der igjen..)..!
Festlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar