torsdag, november 18, 2010

Siste innspurt!

Nå nærmer det seg juleferie med stormskritt!! Om 15 dager begynner jula på ordentlig, da har jeg fri og kan glede meg masse til selve juledagene!
Men før det er det et par småting man må gjennom..
I forrige uke sang jeg på årets siste interpret, og på tirsdag hadde jeg foredrag om Alban Berg, så da var to ting på listen allerede gjort.
Her er resten av listen:

* Oppsang på mandag (= synge to sanger foran et publikum bestående av 6 av skolens sanglærere..flott..!)
* Synge på romanseseminar på tirsdag.
* Sangtime med Håkan Hagegård på onsdag (for så vidt morro, men alltid litt skummelt.. Dessuten må sanger kunnes utenat..)
* To siste adm./led.-dager torsdag og fredag..

Disse tingene er sånn som er litt stress eller som jeg gruer meg litt til..
Heldigvis er det også ting jeg gleder meg til FØR ferien begynner:

* Bursdagen til Sarah og Charlotte i morgen!! JE!!
* Leke/spillkveld hos lillebror..!
* Kammerkor/operaprosjekt!

La julen komme! Jo før jo bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar