søndag, oktober 23, 2011

Bzzzz...

Det er bare meg som buzzer litt!
Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg for første gang på lenge..!

Jeg har nemlig blitt Buzzador, og i den forbindelse er jeg med i en kampanje der jeg får låne filmer via Lovefilm gratis i to måneder! Når det ikke er gratis koster det bare 139,- i måneden (for 159,- kan du i tillegg låne spill til ulike konsoller, ganske genialt!☺) å få masse filmer rett i postkassa! Det er veldig enkelt, og veldig kjekt å kunne se mange filmer uten å kjøpe dem i butikken. Vanligvis er jo jeg en som liker å kjøpe filmer, og samler sågar også på dvd'er, men det er ikke alle filmer jeg trenger å eie. Det er jo mange filmer jeg er nysgjerrig på, og som jeg har lyst til å se selv om jeg har hørt at de er litt dårlige eller noe sånt, og da er dette helt genialt!
Jeg benytter også muligheten til å låne tv-serier som jeg har hatt lyst til å se lenge, men ikke har somlet meg til å kjøpe eller se ennå. For øyeblikket Six Feet Under.

Har forresten 2 gavekort som jeg skal gi bort til kjente, da får du også prøve dette i to måneder helt gratis! Bare å huske å melde seg av innen fristen, men det er enkelt!

Si fra om du vil ha et gavekort! (Man må registrere gavekortet innen 30.10.11, så si fra snart!)

Anbefales for filminteresserte, tv-interesserte eller spillinteresserte! Det må jo være flere enn meg som er det?☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar