mandag, juli 09, 2012

AirWick!

Noen som har hørt om AirWick duftpinner?
Det hadde ikke jeg heller før jeg fikk en hel eske med dem via Buzzador. De er små dekorative glass med en væske og noen kuler i, som man skal stikke (1-6) trepinner i for at duft skal spre seg i rommet.
Har fått prøve cool linen/white lilac og midnight blackberry/vanilla silk. Førstnevnte har stått i stua i tre uker, nå er den flyttet ut på badet. Prøvde først med tre pinner, etter hvert har jeg lagt til to. Den lukter godt, om enn litt syntetisk. Merker også at duften er litt vel konsentrert i området rundt selve glasset.

For en uke siden prøvde jeg det andre glasset. Den har en skarpere duft, helt ok, men litt for påtrengende med fem pinner i som jeg prøvde først. Synes for øvrig ikke duften sprer seg så godt i rommet som den gir inntrykk av å skulle. Det lukter i stedet ganske sterkt innenfor en diameter på ca to meter.

Alt i alt synes jeg duftpinnene/glassene er helt greie innslag i heimen (de er fine å se på og har god/helt grei lukt), men jeg er usikker på om jeg vil kjøpe nye når disse har mistet sin duft..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar