fredag, juli 13, 2012

Ny buzz: Lovefilm-reprise!

Igjen har jeg over fire måneder fått muligheten til å leie filmer gjennom Lovefilm, denne gangen abonnementet "fast4". Jeg får fremdeles 2 filmer i hver forsendelse, beholder de så lenge jeg vil og sender dem portofritt tilbake. Veldig enkelt og veldig praktisk! Jeg har fått prøve det for 19,-, men det koster vanligvis 79,- i måneden, Det synes jeg ikke er en så dum pris, med tanke på priser på dvd'er.

Må få skryte litt av Lovefilm denne gangen; jeg fikk en plate med hakk i og fikk derfor ikke sett slutten av filmen. Jeg sa fra om dette på siden deres (veldig enkelt!), og fikk to dager senere en ny plate i posten. Ryddig og greit! Vanligvis tar det to eller tre virkedager før jeg får ny forsending, noe jeg også synes er bra!

Så om man liker film og ikke nødvendigvis må eie alle filmene man ønsker å se, er dette et flott opplegg! Jeg liker å kjøpe filmer, men det er en god del filmer jeg ikke har noe behov for å eie og likevel har lyst til å se (pga nysgjerrighet etter dårlige anmeldelser, enkel underholdning som jeg ikke ønsker å se flere ganger o.l.). Derfor funker dette flott for meg selv om jeg også kjøper mye film i tillegg!

Se https://www.lovefilm.no/ om dette virker spennende!

Utvalg filmer jeg har leid fra Lovefilm denne perioden:
* 9
* The Descent
* Kongen av Bastøy
* Ranerne
* The Thing (1982)
* Jakten på Rød Oktober
* Kongens tale
* Happy feet 2
* Taken
* Wolverine
* Sebastians verden

Flere av disse hadde jeg nok ikke sett om det ikke var for Lovefilm..!

Nok buzzing for i dag, skal se film! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar