onsdag, mars 04, 2009

Tippeligaen 2009; et sportsinnlegg!

Fotball er ikke livet, men det er søren meg morro! :)
 Jeg er oppvokst med mye sportsinteresse rundt meg, og har følgelig blitt sportsinteressert selv! En av sportene jeg liker best er fotball, og laget er Rosenborg (jeg er halvt trønder!). 
Neste helg er Tippeligaen 2009 i gang; jeg gleder meg, og tenkte derfor å gjøre plass til litt sportssnakk på bloggen :) Det er helt valgfritt å lese det! Hehe..

Sånn ser jeg for meg at tabellen ser ut når sesongen avsluttes i november:
  1. Rosenborg
  2. Stabæk
  3. Lillestrøm
  4. Viking
  5. Brann
  6. Lyn
  7. Fredrikstad
  8. Vålerenga
  9. Tromsø
  10. Bodø/Glimt
  11. Strømsgodset
  12. Molde
  13. Odd Grenland
  14. Start
  15. Aalesund
  16. Sandefjord

Sånn skulle jeg ønske tabellen så ut etter sesongslutt:
  1. Rosenborg
  2. Stabæk
  3. Fredrikstad
  4. Start
  5. Bodø/Glimt
  6. Odd Grenland
  7. Tromsø
  8. Lillestrøm
  9. Lyn
  10. Viking
  11. Aalesund
  12. Strømsgodset
  13. Sandefjord
  14. Molde
  15. Vålerenga
  16. Brann

Så får vi se hvordan det ender til slutt! :) Tror det blir jevnt i begge ender av tabellen..

Heia RBK!! :)

2 kommentarer: