onsdag, oktober 06, 2010

Grått, vått, høst..

Når det er så kaldt og vått og ekkelt og grått som det er nå for tiden så blir det mye innesitting, og derfor mye TV-titting!
I høst har mange av de norske kanalene artige programmer, og så er det noen som har (ikke spesielt gode) tidsfordrivprogrammer, som jeg jo også ser på, da..!
I tillegg er det en del filmer som går og nettopp har gått på kino, som jeg gjerne fyller en kald høstkveld med..!
I går så jeg og Mads Nokas-filmen. Den var bra laget, realistisk, spennende. Særlig når man vet at det skjedde på ordentlig..
Jeg har lest masse om det, og fulgte med på rettsaken, så det var spennende å se hvordan det egentlig skjedde, og bra at det var filmet i de ekte omgivelsene..!

Noen av tv-programmene jeg ser for tiden:
* Happy Day (Jan Thomas er jo underholdning i seg selv.. Bli-ny-programmer er jo artig!)
* 4-stjerners reise (Det er noen uker de har med morsomme kjendiser, og noen ganger man ikke klarer å se på i mer enn to minutter.. Men det er en bra serie for ferietips!)
* Grey's Anatomy (Det er ikke det samme uten Kristiansand-gjengen.. Jeg ser egentlig mest på fordi jeg har sett de tidligere sesongene.. Det er nok ikke min favorittserie..!)
* Millennium (Larsson-serien i tv-utgave; mye lengre enn filmene, og de likte jeg jo! Krim er morro!)
* Hjerte til hjerte (Pinlig underholdende, synes det er fantastisk festlig til tider, og helt grusomt andre ganger.. Morsomt å se hvilke kjendiser de har med!)
* Hvem kan slå Aamodt og Kjus? (Konkurranseprogrammer, sa du? Jeg er med..!)
* Gullrekka (Same old, same old, men jeg har alltid likt det!)
* Tv2-fredagskvelden (X-faktor er artig, Senkveld er gøy, Golden Goal digger jeg..)
* Skal vi danse (Jeg lar meg fortsatt underholde av dette, tro det eller ei..!)
* De ukjente (Før i tiden het det Hodejegerne og ble ledet av Tande-P, for det er vel samme programmet er det ikke? Artig er det hvertfall!)
* Maestro (Fantastisk festlig å se kjendiser dirigere KORK! Klassisk musikk i beste søndagssendetid er jo ikke verst det heller..! Tror på mye bra vifting fremover!)
* Fotballextra, matchball mandag, hovedkampen og annen tippeligafotball på tv! Jej!

Nyere filmer jeg vil se:
* Armadillo
* Limbo
* The Expendables
* Karate Kid
* Toy Story 3
* Wall Street: Money never sleeps
* Maskeblomstfamilien
* Fritt Vilt 3
* I en bedre verden
* The American

Hmm.. ser ut som om jeg har nok å gjøre fremover.. Jada, jeg studerer også! Innimellom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar