søndag, oktober 31, 2010

Korps? Hmm.. Joa!

I går var jeg på korpsarrangement!
Ja, det er helt sant! For første gang! ☺
Min konklusjon er kanskje at det er morsommere å spille selv enn å sitte i mange timer og høre på, men jeg skulle bare se på to korps, så da var det jo greit!

Først var det Sarah, Charlotte og Astrid som spilte. De deltok i 2. divisjon:

Rett etterpå var det Jernbanens musikkorps (eller hva de nå het) som skulle spille i 3. divisjon. Her var Mads med for andledningen, og samtlige stilte opp i hippieklær..
De skulle spille utdrag fra Hair, og det ble sunget, "danset" og spilt..! Det var flagrende gevanter, lys og flower power! En smule kaotisk spør du meg, men rytmeseksjonen gjorde en god jobb☺! Hehe..

Artig korpsarrangementdebut; nå er jeg hvertfall litt forberedt om jeg skulle få unger som begynner i korps..!
Hehe..☺

1 kommentar: