søndag, mars 20, 2011

Kosekveld!

I går var en merkedag for folket i andre etasje i det grønne huset i Ski!
Det var nemlig første gang at både jeg og Mads var hjemme en hel lørdag i 2011!
Det har vært selskaper borte, besøk her, konserter, forestillinger for Mads, bursdager, nyttårsball, og jeg vet ikke hva.. Veldig mye trivelig altså, men fy søren så deilig å ha en hel lørdag bare oss to igjen!☺

På dagen ruslet vi en tur i finværet til senteret, tok en kaffe, så litt i butikker og handlet litt.
På kvelden ble det noen episoder av The Pacific, god mat og film (The Ghost Writer, Polanski).

Entrecôte med fløtegratinerte poteter, grønnsaker
og rødvinssaus. NAM!!
Veldig bra kjøtt, bra stekt (flink Mads!),
og veldig god saus!

Veldig god italiensk rødvin!

Og kaken min!
Om den var god?
Joda, de forskjellige sjokoladesmakene var veldig gode,
vaniljekremen var veldig god,
bringebærene var overraskende gode,
men fyttirakkern så MEKTIG!!
(Nei, jeg er ikke overrasket..
600g sjokolade, 6 dl fløte, 100g smør osv..)

En veldig koselig dag! Håper det ikke blir like lenge til neste frilørdag.. Påska kanskje?

(Kaka var forresten enda bedre i dag da jeg ikke var så mett☺! Men likefullt en konfektkaloribombe av dimensjoner, som helst ikke bør konsumeres oftere enn et par ganger i året!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar