torsdag, mai 28, 2009

Ferie snart..?

Så var årets verste eksamen overstått.. Muntlig musikkhistorie er en omfattende oppgave..! 
Men nå skal jeg ikke pugge Bach, Haydn, Beethoven, Wagner og Debussy lenger.. Takk og lov for det.. 
Tvangspugging kan for øvrig føre til at man blir usannsynlig lei av komponister/musikk/enkelte verk, som man kanskje vanligvis liker ganske godt.. Det synes jeg ikke noe om.. Men det pleier heldigvis å gå over.. Så kanskje jeg orker å høre på noen av disse om noen uker igjen? Nå lar jeg dem i allefall ligge inntil videre..

Men det er jo ikke helt ferie ennå, da.. Sangprøve på søndag (hjelp!), pianoeksamen på torsdag..
Hurra.. 
Jeg vil ha ferie NÅ!!

Andre ting som skjer fremover:

* Uias festkonsert på Caledonien m/BandBattle, 6.juni (GØY!!)
* Konsert med Gorg (og Tristania), 6.juni (OGSÅ GØY!!)
* Eksamenskonserter for mange folk
* Sosialiteter i forbindelse med avslutning av skoleåret, ingen konkrete hendelser, men regner med flere hyggelige stunder fremover :)

Så er det bare 17 dager igjen her i byen før vi drar nord- og østover.. Kjipern.. 

For øvrig heier jeg på fint vær i sommer, regn om nettene, lite vind og høye temperaturer!

Ha en fin pinsehelg (dere som har fri..)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar