mandag, mai 04, 2009

Tippeligaen - en oppdatering

I går var 7. serierunde unnagjort, og for min del (altså RBK) går det foreløpig svært bra!
Selv om det ikke er toppklassespill fra dem hele tiden så er de på god vei, og har ennå ikke tapt en kamp! Noen ganger på grunn av flaks, men det er da ikke ulovlig? ☺
Uansett.. Sånn ser tabellen ut per 04.05.09:
  1. Rosenborg
  2. Molde
  3. Start
  4. Sandefjord
  5. Viking
  6. Odd Grenland
  7. Tromsø
  8. Brann
  9. Aalesund
  10. Fredrikstad
  11. Lyn
  12. Stabæk
  13. Vålerenga
  14. Strømsgodset
  15. Bodø/Glimt
  16. Lillestrøm

I forhold til min forhåndsgjetning av tabellen har jeg kun én riktig, førsteplassen! Det er tross alt det viktigste, men resten av tabellen er foreløpig ganske rar, og jeg tror det vil endre seg litt etter hvert!

I forhold til min "ønskeliste" stemmer det hakket bedre; både 1., 6. og 7. plassen stemmer faktisk! Hehe.. Jeg vil heller ha gjettet feil slik at ønskelista kan bli oppfylt, hverfall deler av den!

Jeg synes for øvrig det er ganske morsomt at både Start, Sandefjord og Odd Grenland ligger så langt oppe, og at Vålerenga og Lillestrøm sliter.. At Brann og Viking ligger midt på omtrent er også hyggelig, så lenge det bare går nedover derfra, hehe... ☺

Så satser vi på at RBK slår Lyn på onsdag! Forresten starter cupen til helga, og den vinner jo selvsagt også RBK i år!

Koselig uke for alle som liker fotball! Dere som ikke gjør det får finne på noe annet, man har vel alltids en eksamen å lese til..

2 kommentarer:

  1. Les mellom linjene sier jeg bare!!!-snurt-
    Jeg satser forøvrig på Start i år. Det er jo trossalt en Sotrastril som trener. Derfor det går bra ;)

    SvarSlett
  2. Hehe.. Tørum er bra, han.. var i RBK for noen år siden, liker han! Heia Myggen og at Start blir i tippeligaen :)

    SvarSlett