fredag, august 14, 2009

Det går alltid en film..

Film er morro; både på kino og på dvd! Jeg hadde med meg en del filmer hjem i sommer, dessuten har jeg kjøpt noen nye.. Vi har lånt filmer av min familie, og av Mads sin familie, og vi har vært på kino.. Det har i det hele tatt blitt noen filmer i sommer; disse..:

* Istid
* Istid 2
* Istid 3
* Pulp Fiction
* American Psycho
* Yes Man
* The Spirit
* 10.000 B.C.
* The Usual Suspects
* Syriana
* Match Point
* Duplicity
* Engler & Demoner
* Saving Private Ryan
* Død snø
* Harry Potter & the Half-Blood Prince
* Varg Veum - Tornerose
* Runaway Jury
* Pan's Labyrinth
* The Peacemaker
* The Black Dahlia
* Slumdog Millionaire
* The Assassination of Jesse James
* The Brave One
* Predikanten
* Sprängaren


Har sett noen av dem før, men de fleste var nye for meg. Noen var bra, noen veldig bra, mens andre var heller langdryge og litt kjedelige.

Er fortsatt mange filmer jeg vil se, blant annet på kino, som Public Enemies, Snarveien, Drag me to hell og Hangover.

Dessuten gleder jeg meg veldig til Jenta som lekte med ilden har premiere 18. september, og til Luftslottet som sprengtes 27. november. For ikke å glemme Yohan - barnevandreren som kommer 11. desember, starring "de tre store"; Alexander Rybak, Aylar Lie & Alejandro Fuentes.. M.a.o. kremen av norske skuespillere.. Eller noe..

Det er filmhøsten sin, det, tenker jeg..!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar