fredag, februar 11, 2011

Morgenblogg!

Jeg er på skolen! Har til og med vært her en liten stund..!
Sånn går det når man skal kjøre bil til skolen og beregner god tid..

I går, torsdag, dro jeg hjemmefra 07:15 og var inne på skolen kl 08:53. Da snødde det masse og var vanskelige kjøreforhold..!

I dag, fredag, var det også snø og vanskelige kjøreforhold i tillegg til kuling. Da dro jeg hjemmefra kl 07:05 (for å ha LITT bedre tid og noen flere minutters margin i tilfelle jeg måtte lete litt etter parkering..).
Jeg var framme, og INNE på skolen (tok noen minutter å gå fra parkeringen i dette været..), kl 08:03!
Ti minutter tidligere hjemmefra gjorde at jeg kom frem 50 minutter før..!!

Jeg er ikke sent ute til timen i det minste..

Men hva gjør man på skolen en tidlig morgen?
Varme opp?
Nei, det gjorde jeg i bilen, så nå må jeg ha pause..
Lese?
Nei, ikke så tidlig, da sovner jeg bare og må lese alt om igjen, det er poengløst..
Altså; skrive blogg om at jeg ikke har noe å gjøre! Funker bra, fikk jo noe å gjøre, hehe..☺

Senere i dag blir det roadtrip til Skien for å se (trio-)GORG spille, med Charlotte, Sarah og Are, det MÅ jo bli bra!
Men det kan nok hende at noen som var oppe kl 05:55 i dag kommer til å være litt trøtt når hun skal kjøre hjem fra Skien (forhåpentligvis) rundt kl 22 i kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar