fredag, februar 20, 2009

Avslutningen...

3. og siste del kommer her.. :)

67. Hva liker du med deg selv? - Hmm..kanskje min evne til å være pålitelig, for det synes jeg at jeg er..
68. Hvem snakket du med sist? - Det var min bror, Bjørnar..!
69. Hva er det verste faget på skolen? - Hmm.. har stort sett bare ålreite fag nå, men musikkhistorietimene kunne jeg ofte vært foruten..
70. Hvor skal du bo når du blir eldre? - Det tror jeg vi får diskutere i heimen når den tid kommer..
71. Hva drømte du i natt? - Husker faktisk ikke noe av det jeg drømte i natt..
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? - Med striping så ble det på 1100,- en gang, det var i meste laget..
73. Hvor ble du født? - Rikshospitalet i Oslo.
74. Hvordan var din forrige helg? - Lang, men koselig :)
75. Hva er din favorittsang? - Nei, så tjukk du har blitt - Ole Ivars, finnes det finere melodi og mer poetisk tekst??
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? - Da ville jeg faktisk vurdert det..!
77. Hva er den beste iskremen? - Ehh.. dette føler jeg at jeg har svart på før..
78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på? - Hehe.. det har vi vel alle i løpet av barndommen/ungdommen..?
79. Har du hjemmeside? - Nei..
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? - Det håper jeg da ikke.. da ville jeg følt meg invadert!
81. Kan du si alfabetet baklengs? - Det kan jeg faktisk, det er bare å teste meg, det!
82. Kyss eller klem? - Begge, så lenge det kommer fra Mads.. ;)
83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? - Det spørs.. Små justeringer kunne jeg alltids ordne, men ikke noe jeg ikke ville selv..!
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? - Adolf eller Vidkun kanskje..?
85. Har du vært på scenen? - Mang en gang :)
86. Hvem er din favorittkarakter i Star Wars? - Har ikke sett alle, men Anakin Skywalker som liten er jo søt ;)
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? - Jeg ville i hvertfall gjort veldig, veldig mye..!
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? - Halloween er ikke en tradisjon i Norge, så det driver jeg ikke med.. Men jeg gikk julebukk som liten og da var jeg utkledt som nisse :)
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? - Hehe.. det må nok være en fellow student at the conservatory.. ;)
90. Hvorfor det? - Det er det mange grunner til, men skal ikke drive å henge ut personer på internettet heller!
91. Hva er din favorittfrukt? - Eple, ananas, fersken, banan, druer +++ (gjerne blandet :)
92. Irriterer vennene dine deg? - Ikke de jeg kaller venner, nei, men det finnes nok av bekjente som gjør det ;)
93. Det var ikke noen 93 heller..juks..!
94. Blogger du? - Ser slik ut.. :)
95. Er du kilen? - Litt, men Mads er verre :)
96. Hvem er/var din favorittlærer? - Kordirigent Ivar fra Rud, gymlærer Lars Gunnar fra Rud, gymlærer Lars fra Belset, og enkelte andre innslag..
97. Hvilket godteri spiser du på kino? - Alltid noe sjokolade, noe salt (pulverpadder e.l.) og av og til Baconsnacks..!
98. Synes du gutten skal betale på første daten? - Ikke nødvendigvis, men det er hyggelig om han tilbyr seg å gjøre det..!
99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? - Det kan godt hende, men det får jeg vel aldri vite ;)
100. Hva skal du gjøre etter denne testen? - Hmm.. se på tv sannsynligvis, det er jo fredag :)

Jaja.. dett var dett.. formen er hakket bedre enn i går, og hurra for det :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar