torsdag, februar 19, 2009

Fortsettelsen...

Ja, hva skal man ellers gjøre når feberen ikke vil gi seg... :P

34. Har du noen gang vært i en ambulanse? - Nei, heldigvis ikke..
35. Svømmebasseng eller hav? - Basseng hvis det er saltvann, ellers havet..!
36. Hvordan er vært hos deg akkurat nå? - Grått, mørkt og snø på bakken..
37. Spiser du frokost daglig? - Ja, alltid!
38. Hva er din favoritting å bruke penger på? - Tja.. mat, dvd' er og konserter..!
39. Hva var det siste du kjøpte? - Osterundstykke og puncherull..
40. Hva er ditt favorittprogram på tv? - Akkurat nå? Frustrerte fruer, tv2-fredagsvelden, Mesternes mester og Nytt på nytt..
41. Kan du rulle med tungen? - Ja, flere veier.. ;)
42. Kan du dykke uten å holde for nesa? - Kan vel det, vel..
43. Sover du med bamser? - Ikke i senga, men det sitter en oppe på kanten i hodeenden.. :)
44. Hva er din blodtype? - Blått? :) Neida, jeg har O, jeg..
45. Er alt lov i krig og kjærlighet? - Vold kan vi klare oss uten..
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? - Hvit/off-white..
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? - Hvorfor skulle jeg la det renne etterpå? Men det hender jeg lar det renne mens jeg holder på..
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? - De er selvfølgelig lukket, ville blitt stressa ellers..
49. Er du voksen? - Det der trenger jeg en definisjon på!
50. Har du tatt sol den siste måneden? - Har tatt sol én gang, det er 9 år siden.. Er i grunn ganske i mot det..
51. Kan du skifte olje på en bil? - Tror nok jeg hadde fått til det, ja, men jeg har ikke trengt å gjøre det alene enda..
52. Har du fått fartsbot? - Hehe..å, nei.. det unngår jeg ved stort sett å kjøre rett over den tillatte fartsgrensa :)
53. Er du avhengig av Dworek? - Nei, driver ikke med slikt..
54. Liker du appelsinjuice? - Ja, det gjør jeg.
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? - Ja, med vilje, med slumring på mobilen så jeg våkner igjen hvert 5. minutt..
56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg ville du gjort det? - Haha..det er noe jeg aldri har tatt stilling til.. Kanskje, hvis det var en liten ape som var rolig og renslig.. ;)
57. Hva vil du mer enn noe akkurat nå? - Å bli frisk hadde vært fint! :)
58. Kaffe eller energidrikker? - Neither.. VANN!!
59. Hva er din favorittby? - Liker Paris, London og Praha :)
60. Hvis du ble jaget av en alligator hva ville du gjort da? - Løpt rett frem slik de gjør på film, ikke løpt i sikksakk sånn at jeg kunne unngått å bli spist..
61. Liker du håndskriften din? - Vel..jeg skulle gjerne kunnet skrive penere..
62. Hvilken sang hører du på? - Her er stillhet..
63. Har du vært så full at du har besvimt? - I don't do drunk..
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? - Det håper jeg at jeg slipper å ta stilling til..
65. Når våknet du denne morgenen? - Det er et definisjonsspørsmål.. Var oppe 4.55, 7.00, 9.15, 11.00 osv... :P
66. Har du søskenbarn? - Ja, 6 fettere og 6 kusiner..

Del 2 av 3 unnagjort... Nå er det sovetid for meg..;) God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar