torsdag, februar 26, 2009

Jeg vil leke!


Bildet er hentet fra en kveld hvor undertegnede hadde usannsynlig flaks med dartpilene. Det var en morsom kveld i januar i fjor..! Dart er gøy! 
Annet som er gøy: bowling, biljard, airhockey, bordtennis, spørrespill, andre brettspill, nintendo 64 (mariospill), playstation (buzz) og mye annet! Har blitt lite spill og lek i det siste.. Mye av det koster jo penger, og tiden strekker ikke alltid til.. Store barn (les: meg!) liker også å leke, noen som vil leke med meg? :)

3 kommentarer:

  1. Jeg brukte store deler av folkehøyskolen til biljard, savner det... Og airhockey! Fanden, det er lenge siden! Nei, vi må finne et sted i Kristiansand og komme oss ut å leke litt ;D
    Nintendo 64 tar vi hjemme hos meg en kveld ;)
    Små barn (dvs meg, siden jeg er litt mindre enn deg) liker alltid å leke!

    SvarSlett
  2. De har det meste på Metro bowling nederst på Lund, lurer på om vi må dra med en gjeng dit snart...!! :D

    SvarSlett
  3. Leke!!
    Jeg er med! Jeg er bare himla dårlig på sånn der tv-spill greier. ;)
    Jeg syns også å huske at noen har lovd meg leking i parken de har utsikt til fra leiligheten sin. Våren nærmer seg!

    SvarSlett