søndag, februar 08, 2009

Dette kan en søndag brukes til:

TOPP 3 musikaler jeg liker:
* Les Misérables
* The Sound of Music
* The Phantom of the Opera

TOPP 3 band jeg synes det er ålreit å høre på ved ulike anledninger:
* TOTO
* Metallica
* The Real Group
(+ min nye favoritt Gorg selvfølgelig;)

TOPP 3 bøker jeg liker som ikke er krim:
* Muleum
* boka til Dagfinn Enerly
* The Catcher in the Rye

TOPP 3 sanger jeg liker å høre på i bilen om sommeren:
* Walking on Sunshine - Katrina and the Waves
* Summer of '69 - Bryan Adams
* Smak av honning - DeLillos

TOPP 3 norske musikkfolk jeg trives med å høre på:
* Trang fødsel
* Secret Garden
* Øystein Sunde

TOPP 3 geniale tv-serier i ymse sjangre:
* Twin Peaks
* Band of Brothers
* Typisk norsk

TOPP 3 sanger for en rolig vinterkveld:
* Song for a stormy night - Secret Garden m/ Steinar Albrigtsen
* Et liv for meg - Pitsj (The Real Group)
* I will remember - TOTO

TOPP 3 av de "beste", mest typiske 90-tallsbandene:
* Ace of Base
* Mr. President
* Solid Base

TOPP 3 kaker jeg liker:
* Ostekake
* Gulrotkake
* Krydderkake, sjokoladekake, banankake, marsipankake, og alt annet som slutter på -kake..


TOPP 3 sanger for en varm sommerkveld (ja, takk....):
* Fields of Gold - Sting
* Greenwaves - Secret Garden
* Ut mot havet - E. Fliflet Bræin


Så var nok en søndag gått med til fornuftige aktiviteter..

Ja, det var mine topp 3, hva med dine..? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar