lørdag, februar 14, 2009

♡ HAPPY VALENTINE'S DAY ♡

♥I dag er det Valentine's Day ♥, og jeg har store planer om å dra ut og kjøpe masse Valentine's-stæsj♥, og gaver til alle jeg kjenner!! JAAA!!! Wohooo...!! ♥

To timer senere...:

Nå har jeg vært ute og brukt opp alle pengene mine på masse stæsj!♥
Jeg har kjøpt alle bamsene med hjerter ♥ på, alt jeg fant med hjerter ♥ på, masse puter/håndklær/klær med hjerter ♥ på eller hvor det står I love you, og en hel haug med sjokolade, konfekt og annet godteri som har den minste lille referanse til denne fantastiske dagen!!!♥♥♥

Nå holder jeg på å skrive Valentine's-kort/brev til alle jeg kjenner!! ♥♥ Jeg forventer selvsagt at jeg får kort tilbake fra alle sammen...
Jeg har forresten ikke fått noen blomster♥ i dag..jeg må si jeg er skuffet, men regner med at de dukker opp i løpet av dagen!!♥♥ Ingen Valentine's ♥ uten at leiligheten er dekket av masse rosa og røde roser♥♥ Selv har jeg sendt roser til minst 50 stykker..!♥

Etterpå skal jeg feire dagen sammen med Mads ♥ og diverse av hans familiemedlemmer ♥.. Da skal vi spise lasagne formet som et stort hjerte ♥ og drikke rosa saft! Så skal vi spise en kake jeg har laget, selvfølgelig i hjerteform!!♥, med masse marsipanhjerter♥ på!!

(Å, nei.. nå kom jeg på at jeg glemte å dra til Charlotte i dag tidlig med brødet jeg har bakt i hjerteform♥ med hjerteformspeilegg♥ på... Unnskyld Charlotte, jeg skal ta det igjen til neste år!!)

Da håper jeg alle sammen får en vidunderlig vakker Valentine's Day ♥!!
♥Glad i dere alle sammen!!♥


Oppgave: Hvor mange hjerter klarte jeg å skvise inn i dette innlegget? Og hvor mange ganger klarte jeg å mose inn ordet hjerte?


Og nå må jeg gå før jeg blir dårlig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar