torsdag, april 23, 2009

Frustrasjonsfargeforandring!

Jeg har ikke lyst til å skrive mer på operaoppgaven i dag.. Så da skriver jeg her i stedet! 
Trenger en liten pause fra mine nye bestevenner Schumann & Wagner; tro det eller ei, men det kan faktisk bli FOR mye opera! 
Heh.. Det har jeg vel alltid ment for så vidt, men så har jeg aldri skullet skrive oppgave om det! Da blir det hvertfall nok..

Så da tenkte jeg at jeg skulle skifte farge her inne i stedet, skrive litt, og se på masse dårlige tv-programmer resten av kvelden. Så skal jeg legge meg og sove LENGE!
Når jeg våkner igjen er det på'n igjen; jeg, Robert og Richard; Helene & gutta! Å, som jeg gleder meg..

Nå er det snart mai, og hipp hurra for det! :)

Sender for øvrig min sympati til alle som har eksamener framover; lykke til!

1 kommentar:

  1. Hahaha... Jeg ser det er mange som flykter fra eksamen og inn i bloggens verden (se: charlottes og forsåvidt min...)
    Det er utrolig hvor mye annet man får gjort, når man burde lese og skrive på eksamensoppgave ;)

    SvarSlett