mandag, juni 22, 2009

Tippeligaen - en fortsettelse!

Ja, da var også den 14. Tippeligarunden over. En flott runde i følge meg selv, men mange er selvsagt misfornøyde, kanskje mest av alle Start..
Dette er tabellen etter 14. runde (22.06.09):
  1. Rosenborg
  2. Molde
  3. Odd Grenland
  4. Vålerenga
  5. Start
  6. Stabæk
  7. Brann
  8. Aalesund
  9. Viking
  10. Sandefjord
  11. Lillestrøm
  12. Tromsø
  13. Strømsgodset
  14. Fredrikstad
  15. Bodø/Glimt
  16. Lyn

Tabellen er fremdeles ganske rar..! Odd Grenland på 3. plass er overraskende, Fredrikstad på kvalik likeså..
Rosenborg holder stand på toppen, de har også fått flere poeng på Molde, som fortsatt holder 2. plassen! Ellers har alle hoppet enten opp eller ned siden sist med unntak av Bodø/Glimt som holder på plassen under streken. Det er Vålerenga som har gjort det største bykset på tabellen; hele ni plasser opp siden runde 7. Stabæk følger med seks plasser opp. Sandefjord har falt tilsvarende mange plasser. Tromsø og Lyn har falt fem plasser.

I forhold til min "dette-tror-jeg-blir-resultatet"-liste er det bare RBK som er riktig foreløpig. Det er heller ingen andre som stemmer på "dette-håper-jeg-blir-resultatet"-listen. Men det er jo ikke så viktig.. hehe.. Det er jo bare førsteplassen som teller i bunn og grunn, og RBK ligger jo godt an, selv om det er en stund igjen!

Denne uka er det hele to Tippeligarunder; én på onsdag, én på søndag!
Onsdag får Rosenborg besøk av Stabæk; min favorittkamp, og jeg håper på mange mål til begge lag, og RBK-seier!
På søndag drar RBK til Ullevaal og møter Vålerenga; nok en klassiker! Her håper jeg på mange mål til RBK, og ingen til VIF: Storseier med andre ord, hehe.. ☺

God fotball-uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar