fredag, mars 05, 2010

Kan det ikke bare slutte å snø??


Det snør...
Igjen...
Jeg er ikke overrasket, men desto mer irritert...
Det var veldig fint vær tidligere i uka, snøen smeltet, sola skinte, jeg kunne kjøre på asfalt gjennom byen igjen.. Det var hyggelig!
Og så begynte det pinadø å snø IGJEN!!
..og ikke bare LITT, neida.. MYE!! MASSE!! Det snør så tett at jeg knapt ser parken utafor huset..
Møkkasnø! Og det mener jeg!

Så nå har jeg laget meg gløgg (når det snør så HIMLA mye så må det jo snart være jul!! Eller så har jula akkurat vært; ergo jeg kan drikke gløgg!), laget meg lunsj og satt meg til rette i godstolen for å se på film..!

Våren er laaangt unna, det har jeg hvertfall skjønt... Like greit å barrikadere seg inne..
Dustesnø...

2 kommentarer:

  1. Jeg krysser fingrene og håper vi slipper tilbakefall av vinter her.. nydelige vårtegn i Oslo <3 tørr asfalt gjør meg lykkelig om dagen <3

    SvarSlett
  2. Det er heldigvis meldt bedre vær allerede i morgen..
    Håper det fremdeles er vårlig i Oslo når jeg tar turen om halvannen uke..! :)

    SvarSlett