fredag, mars 19, 2010

Mer tog!

Noen tog er finere enn andre..
Sånn så det ut foran meg på toget jeg kjørte med på søndag:

Gammelt, slitt, stygt.. Til å være komfortvogn var det ikke særlig komfortabelt..
Svart kaffe og én type te trekker heller ikke opp.. Det positive var at det ikke kom en dust og satte seg ved siden av meg..


(Jeg leker med mobilkameraet..! Hehe..
Har en hel bildeserie fra turen..stas!
Jeg mener.. hva skal man ellers gjøre på toget?☺)

Men da jeg kjørte ned til Kristiansand igjen på onsdag fikk jeg fancyvogn!
Kaffemaskin med 5 typer kaffe, varm sjokolade og flere typer te..!
Dessuten var setene bra, det var rent rundt omkring, og veldig god plass!

Det er forskjell fra tog til tog må jeg si... Det siste kan vel være verdt de 90,- ekstra, men at det skal koste det samme å kjøre skraphaugen fra søndag synes jeg er litt håpløst..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar