tirsdag, april 27, 2010

Mandag i Mandal part Ⅱ

Ny mandag i Mandal er overstått!
Denne gangen satt jeg i bilen mens Mads jobbet. Der fikk jeg tatt igjen litt på avislesingen (ligger litt etter på magasinet og VGhelg, er på lørdag 17. fortsatt..), dessuten ble jeg underholdt av smågutte- og småjentekorpsene som øvde seg på marsjering!

Etterpå dro vi på restauranten vegg i vegg med Marna (det er de eneste som har vært åpne disse mandagene..); Provianten.

Den var litt mer fancy enn Marna, og litt dyrere.. Mads spanderte..☺
Han spiste fiskesuppe, jeg spiste kamskjell.

Til dessert ble det en "Gateau Marcel"; sjokolademoussekake med jordbærcoulis (altså saus..)!
NAM!! Kaka var veldig mektig, men supergod!

Nevnte jeg NAM!!?!
Neste mandag blir det ikke Mandal på meg pga eksamen (møkk!), men vi får se hvor vi ender om to uker.. Tror vi må lete byen rundt for å finne et tredje spisested som har åpent hvertfall...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar