fredag, april 30, 2010

Siste aprildag 2010!

En liten oppdatering er på sin plass, det er jo mai i morgen!
Det har vært småting å gjøre, og til og med en eksamen i ukene etter påske. I den nærmeste måneden vil det bli enda mer..

Dette er jeg ferdig med:
* Kammermusikkeksamen
* Søke studier til høsten/kopiere vitnemål og attester/sende omslagsark/fylle ut søknad
* Skrive repertoarliste
* Levere selvangivelse
* Arr/komp-lekser

Dette ser jeg fram til å bli ferdig med:
* Arr/komp-eksamen
* Sangeksamensforberedelser
* SANGEKSAMEN!
* Pakking
* Flytting

Dette gleder jeg meg til fremover:
* Latinomoves de mandagene og onsdagene jeg kan
* Kulturnatta
* Hilse på Marianne som skal til Kristiansand på hundeutstilling
* Bursdagfeiring!
* 17. mai (denne gangen skal det bli sol!)
* Selve bursdagen☺
* Eurovision song contest fra Telenor Arena
* Alle rytmiske og klassiske eksamener jeg skal på
* Festligheter i forbindelse med skoleslutt
* SOMMERFERIE!!

Mai 2010 kommer til å gå fort, være hektisk og bli bra! Håper jeg.. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar