lørdag, april 24, 2010

Mandag i Mandal!

Når samboer'n har fått korpsjobb i Mandal, og synes det er kjedelig å kjøre dit alene en gang i uka, og jeg ikke gjør noe spesielt på mandager, sannsynligvis ville sittet og sett på tv uansett, og like gjerne kan bli med på roadtrip, så endte jeg opp her sist mandag:

Marna restaurant var jo et trivelig og avslappet sted, hyggelige kelnere, god hamburger og kakao, og så viste de fotball☺

Og så fikk jeg sjokolade!

Har ikke vært og spist sånn alene før, men hadde med meg aviser så tiden gikk ganske fort, og det var egentlig ganske koselig! Dessuten liker jeg roadtrips! ☺

For øvrig betalte jeg ikke for kakaoen.. De slo bare inn for hamburgern, og jeg tenkte ikke på det før etterpå..! Jaja, jeg tipset 15 kroner, så den ble jo ikke gratis! Hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar