lørdag, april 24, 2010

Studiotid!

I dag skulle Mads ta opp trommene til en GORG-låt i studioet på skolen, men han hadde ingen til å hjelpe seg..
Så da fikk JEG jobben!

Først var jeg selskap mens Mads rigget opp! Jeg var flink og hjalp til med å sette opp et par stativer også!

Så var det på med headset og begynne å spille! ☺ Først ut: basstromma!
Jeg tråkka på, jevnt og trutt, i følge meg selv ganske hardt - da Mads kom inn for å teste skjønte jeg at det ikke var det.. Hehe..
Basstromme er nok ikke min greie! Det er slitsomt; stakkars legger! Og så er det vanskelig å tråkke hardt nok.. og å spille dobbeltpedal er umulig! Virkelig!

Skarptromme derimot, DET er min greie! Det er gøy å slå, fin lyd! Jeg skulle slå harde, jevne enkeltslag, og treffe rimmen samtidig.

Deretter gikk det slag i slag (!); hi-hat, mini-tam, lille-tam, store-tam, gulv-tam, og så alle cymbalene!
Etter det sa Mads at jeg "bare skulle spille".. Hehe..
Det var ikke mye vettugt som kom, men det var morro!!☺

Etterpå kom Mads inn for å teste lydnivået når en som KAN det skal spille..! Metalltrommer er høyt forresten, særlig når man står én meter unna..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar