søndag, april 11, 2010

Sommerlig vandring!

I dag dro jeg og Mads ut på tur allerede kl 11!
En times søndagstur i Baneheia, i sol fra skyfri himmel og 15∘er ikke så dumt!

Mads var ikke helt i form, men jeg ville ikke gå inn allerede kl 12, så jeg tok en tur ut på Odderøya i stedet!
Jeg har ikke gått veien inn før, så jeg tenkte å prøve det.
Hele byens barnefamilier og 50% av pensjonistene (de resterende 50% var i Baneheia..) var også der..

På spissen av Odderøya ser det sånn ut:

Veldig sommerstemning der, ja, bare den kjølige vinden avslørte at det fortsatt er april..

Litt lenger inn ligger en kafé; der kjøpte jeg to vafler og en kroneis. Så gikk jeg tilbake til stedet der bildet over er tatt, og satte meg og spiste..! ☺ Trivelig!

Litt trening ble det jo også; 2 1/2 times tur tilsammen, en god del oppoverbakker og rask gange hele veien; flink!☺

På vei hjem møtte jeg Charlotte og Steinar på sykler. Litt artig siden jeg tenkte, da jeg var på vei ut, at Charlotte sikkert var på tur på Odderøya i dag, hehe...☺

Fine søndagen! Flere sånne!!
(men vekk med vinden...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar