onsdag, mai 19, 2010

Halvveis til 50, gitt..!


I går fylte jeg år.. Jada, jeg ble 25, og det har gått bra så langt..!☺ Hehe..
Dagen startet med frokost (rundstykker, jordbær og juice) på senga!
Etter en tur på skolen ble jeg møtt med blomster i gangen hjemme..
Litt senere dukket det opp en bok også!☺ Bra jobba, Mads!

På kvelden dro vi ut i det fantastiske været (22℃ og strålende sol!) for å spise på Slakter Sørensen.

Der var vi nesten ensomme, hvertfall inne.. Det var egentlig ganske koselig, dessuten fikk vi ekstra god service..!☺

...og veldig godt brød!

Jeg og Mads var helt enige i dag og valgte følgende meny:

Kamskjell til forrett:
Nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam... osv...

Entrecôte med rødvinsaus, amandinepoteter og sauterte grønnsaker til hovedrett:

Nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam, nam... ja, og så videre igjen..!

Desserten tok vi hjemme!
(Nei, nei, ikke noe sånt griseri, da, vi hadde jo kefirkake igjen..!☺)

Takk for maten, Mads!☺

Et år til neste gang, forhåpentligvis et laaangt år.. Jeg vil jo ikke bli 26 med det første, DA er man voksen, da..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar