søndag, mai 16, 2010

Sjekking - en kunst?

Leste en artikkel om sjekking her om dagen.. Den var for så vidt artig, men strengt tatt så trenger jeg jo ikke tips om sjekking; jeg har jo tross alt Mads (og dessuten er jeg jo en naturbegavelse innen sjekking uansett, så hva skal JEG med tips liksom...haha..!! Hmm.. anyway..), men om noen skulle ha behov for noen triks; her er mine favoritter (det vil ikke si at jeg ville brukt dem selv altså, men de er morsomme..☺):

* Mønstre personen du er interessert i anerkjennende fra topp til tå for deretter å møte blikket hans; smil, da viser du at du liker det du ser!
* Smil og hold blikket hans i tre sekunder før du biter deg i leppa og ser skyldbetynget ned.
* Kryss beina og beveg foten på det øverste beinet forsiktig i sirkler. Øynene hans vil følge bevegelsen og blikket vil vandre nedover, og ikke minst oppover, beina dine..
* På kafé, dypp fingrene dine i desserten, putt dem deretter i munnen og ta dem sakte ut mens du holder blikket hans..
* Når du passerer en mann du liker, bråstopp og si: Mmm, du lukter godt!
* Dra frem en Kama Sutra-bok fra veska di og spør om han er interessert i å bli med i bokklubben din!
* Sett deg i nærheten av døra og utbryt når han entrer festen: Å, endelig, jeg har ventet på at det skulle komme en kjekk mann!
* Sett deg ved kafébordet hans, vis ham kulturkalenderen og spør hva han ville dratt på.
* Si at du tester ut en ny parfyme, len deg inntil ham for å få hans mening.
* Pirr nysgjerrigheten hans ved å ha med deg en yogamatte på jobbmøte eller en tegneblokk når du er på bar. Dette vil åpne for en spennende samtale.
* Ta bilde av ham og si at du må ha bevis for at du nettopp har sett den kjekkeste mannen i byen!
* Be om å få se på mobilen hans. Granske den og si at den mangler en vesentlig detalj; ditt telefonnummer!
* Spør om han vil være livvakten din på vei hjem fra festen siden han ser så barsk og sterk ut!
* Si rett ut at du liker ham; du blir automatisk litt mer attraktiv i mannens øyne (det er bevist!)
* Vær den første til å le av vitsene hans, menn liker å føle at de er morsomme. (Men pass på så du ikke ler når det ikke er meningen at noen skal le!)

Si fra om det funker, da! Jeg kan, som sagt, ikke finne det ut selv!☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar