lørdag, mai 15, 2010

Snart 25, men fortsatt 17..

På tirsdag blir jeg eldre, slikt må jo feires!
Så da inviterer man trivelige folk til kake, lek og godteri!
Litt mannefall pga sykdom, men vi var en bra gjeng på 14 som gjorde kvelden svært hyggelig!

Undertegnede fikk gaver og greier, bl.a. dette muffinsstativet, en MGP/ESC-bok, sjokolade, blomster og gavekort! Ikke verst altså; snille folk..!

Jeg fikk også et dikt, fremført live; ubetalelig!

Snacks ble inntatt, muffins likeså! Praten gikk, 80-tallsmusikken var på plass.. Kan knapt bli festligere..!

Som seg hør og bør fikk også gjestene gaver, av bursdagsbarnet..!
Pakkelek må jo til, ingen bursdag uten! (Nesten hvertfall..) Det var gøy å observere at når det er pakker på spill dukker det opp et grådig lite barn i de fleste involverte..! ☺

Ingen bursdagsfest uten kake! Sarah hadde laget ostekaken sin (NAM!), og jeg hadde prøvd meg på en gammel favoritt; kefirkaka.. Jeg fant noen gamle kakelys som vi plasserte på den. Jeg hadde på forhånd bestemt at antall lys avgjorde hvor gammel jeg skulle bli og håpet på 17..
Tuva telte og, joda, 17 lys!! Hehe..
17-åringen tente lysene og fikk "Hurra, for deg" tilbake.. Med en musikkstudentverdig flerstemt avslutningsakkord!

Kaka ble godkjent, musikken skrudd høyere, praten gikk fortere.. Folk ble mettere!

For å oppsummere:
*Folk er trivelige!
*Folk vet hva de skal gi meg i gave!
*Sarah kan fremdeles bake ostekake!
*Jeg er 17 år igjen! (Jeg har delte tanker rundt det...)
*Populærmusikken var mye bedre før!
*Kake og muffins er godt!
*Pakkelek er like gøy selv om alle involverte er over 20!
*Kathrine liker Ronja Røverdatter..
*Jeg klarer å blåse ut 16 lys på en kake, godt spredd utover.. (Ja, jeg bommet på én, jeg har jo Mads..!)
*Jeg kler papirkrone! og så veldig da...!
*Ikke gi vannpistol til visse personer som ikke er gamle nok til å behandle våpen!

Jeg skal nyte tre dager som 17-åring før jeg gjør et byks på aldersstigen på tirsdag, men det er lenge til, og det snakker vi ikke om...

Takk til alle som kom og feira meg, det var veldig koselig!☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar