søndag, mai 09, 2010

Största möjliga tystnad..

I dag har jeg vært stum!
Jeg har ikke sagt noe siden i natt rundt kl 01:00! (Ok, da, jeg har vel sagt rundt 5 ord, men de var nødvendige og teller ikke..☺)

Grunnen er disse usedvanlig duste stemmebåndene som driver og plager meg..
Siden jeg har eksamen om litt over tre uker (HJELP!!!) er jeg villig til å prøve mye for å bli litt bedre!
Det siste forslaget fra mor; "prøv å la være å bruke stemmen i et par dager!"
Hmm..joda, det har jo gått greit, men du verden så kjedelig det er! Jeg kommuniserer med Mads ved hjelp av miming, gestikulering og skriving, men det blir jo til at man ikke gidder å "si" alt man ville sagt vanligvis; det tar jo dobbelt så lang tid..
Heldigvis er Mads flink til å skjønne meg (han kjenner meg vel rimelig godt..) så jeg slipper å skrive lange avhandlinger hver gang det er noe!

Har blitt mye lesing i dag, litt radio, noe tv, matlaging og litt rydding.. og noe dataaktivitet! Synes for øvrig det er like greit å slippe unødvendige samtaler og sånn sosialt tull, jeg mener, det er jo ikke sånn at jeg liker å prate med folk til vanlig, så dette er jo bare digg!
(Ja, jeg er ironisk..)

Planen er å fortsette som stum i morgen, men da blir det nok litt verre i og med at jeg skal trene og på skolen.. Får se hvordan det går, jeg skal hvertfall prate minst mulig!

Så nå får stemmebåndene bare se å bli bra, ellers er det jo ikke noe poeng!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar