fredag, juli 03, 2009

Godsaker :)

☼ Jeg liker at det er varmt! Det kan innimellom bli hakket for varmt, hvertfall når man ikke er i nærheten av et vann og kan avkjøle seg. Men litt for varmt er MYE bedre enn litt for kaldt! Og man må jo nyte det mens det varer, for vi har ikke overdrevent mange sånne varmedager i Norge i løpet av en gjennomsnittlig sommer! ☼

Dette liker jeg best å drikke når det er varmt:

* VANN! Min udiskutable favoritt, og den desidert beste drikken i varmen!
* Iskald cola! Min favorittbrus, gjerne i Zero-variant, pepsi duger kun ved nødstilfelle!
* Saft! Sukkerfrie varianter, med masse isbiter i.
* Andre brustyper jeg liker! Fanta, Sprite, Champagnebrus ++.. Iskaldt selvfølgelig!
* Rosévin! Passer fint på varme sommerkvelder.
* Iste! Fersken er min favoritt, men sitron duger! Må ikke drikkes for mye, det er jo vanndrivende..


Hva annet drikker man i varmen?

Dette liker jeg å spise i varmen:

FAVORITT-IS:
(Diplom-is)
* Solstick
* Kræsj-pink (nå Bestis...)
* Royal trippel
* Lion-is
* Sandwich

(Hennig Olsen)
* Kings Ice Cookies & Cream
* Big Deal
* Sandwich
* Columbiegg
* Daim Balltop
* Softshake sjokolade/jordbær
* Sommeris


Hvilke andre is er best? (Jeg har ingen is på min "ikke-liker-liste"..☺)


FAVORITT-SJOKOLADER:

* Toppris
* Lion
* Kindersjokolade
* Freia Melkesjokolade
* Mars/Japp (de likner sånn..)
* Melkesjokolade m/daimbiter
* Melkesjokolade m/nonstop
* Smash
* Caramello
* New Energy
* Krokanrull
* Center/Smil (likner også..)
* Twix
* Milkyway
* Kina
* Risbrød
* Crispo
* Porøs melkesjokolade

..og så innmari mange flere.. Har sikkert glemt noen viktige..?!
Jeg liker sjokolade!! ☺
(De står for øvrig i fullstendig vilkårlig rekkefølge, klarer ikke rangere sjokolade!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar